Onmisbare dataschakel tussen (merk)leveranciers en winkel

Artikelbestand beheer

E-mailadres Afdrukken PDF

CWA Artikelbestandsbeheer in de praktijk

Dagelijks worden er bestanden geïmporteerd en gecontroleerd van leveranciers, en klaargezet voor de aangesloten winkels.
Door middel van een foutenrapportage worden de leveranciers direct geïnformeerd over de kwaliteit van de aangeleverde artikelbestanden.

Hierdoor werken wij dagelijks aan de verhoging van de datakwaliteit.


Zowel winkeliers als leveranciers zijn via een abonnement aangesloten en kunnen gebruikmaken van de CWA servicedesk voor vragen over de aanlevering en verwerking van artikelgegevens.

Zowel leveranciers als winkeliers kunnen contact opnemen met de CWA servicedesk voor deelname.

Ruim 175 winkels aangesloten bij de CWA

Het centrale artikelbestand van de biologische sector wordt inmiddels door ruim 175 winkels gebruikt. Hiermee is het CWA project op weg om meer dan 50% van de winkels aan te sluiten.

Voor boerderijwinkels en kleine biologische winkels is er een speciaal tarief om aan te sluiten. Hierdoor is het voor deze winkels rendabel om te starten met winkelautomatisering

 

Producten

5412533140408.JPG

Contact

CWA Servicedesk, voor vragen over
artikelgegevens en diensten:

Paul Soeterbroek of
Jan Wassenaar


06-2266 7943

servicedesk@cwadiensten.nl


Secretariaat CWA
, voor vragen over facturatie:

Theo Groenendijk

030-233 9972

groenendijk@bionext.nl